Sunday, September 20, 2009

Pierwsze zakupy.

Na pierwsze zakupy pojechalem razem z Mattem do Altoony. Jest to jakies 15, 20 no moze 25 mil na polnocny wschod od Huntingdon.

zakupy bardzo owocne, ale i obowiazkowe bo jesien sie zbliza.

tak wiec co mnie bardzo ucieszylo, za cale moje ubraniowe zakupy zaplacilem 78$
a kupilem. Spodnie Levisa, Bluze Tony Hawka, T-shirt i flanelopodobna koszule z kaputem.

Zakupy part 2.
Korki, ochraniacze i getry za 75$ w sumie.

Jedyne co mnie troche rozczarowalo to koszt mojego numeru komorkowego i korzystania z niego
Bowiem za sama karte sim zaplacilem 30$ plus 100$ na rozmowy (smsy).
I co mnie rozczarowalo najbardziej w USA placi sie za odbieranie smsow.


Jakie to szczescie ze mam telefon z europy bo przynajmniej nie musze placic za aktywacje Wifi. Gdybym mial jakies amerykanskie olbrzymie cos, co oni uwazaja za telefon komorkowy, musialbym placic bodaj 10$ miesiecznie za nielimitowane wifi.

No comments:

Post a Comment

facebook

Got questions? hit me up on Facebook!